NÁDRAŽÍ V PECI POD SNĚŽKOU
PEC POD SNĚŽKOU RAILWAY STATION
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Julie Kopecká
Vedoucí práce
Hradečný Tomáš
Oponent práce
Markel Benedikt
Studijní obor
ArchitekturaStudijní program
Architektura a urbanismusInstituce přidělující hodnost
ústav navrhování IPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Návrh nové železniční zastávky v Peci pod Sněžkou je zasazen do projektu prodloužení železniční trasy v Úpském údolí v Krkonoších z roku 2009. Ukazuje možnosti řešení současného problému se stále přibývajícím turismem a tedy i automobilovou dopravou v horských oblastech. Téměř celá trasa je vedena v tunelu a tudíž i samotné nádraží je zasazené ve svahu. Hmota je koncipovaná jako jednoduchá dopravní stavba schovaná co nejvíce v terénu, ale zároveň otevřená natolik, aby poskytla dostatek přehledné orientace a výhled ven. Součástí návrhu jsou navazující veřejná prostranství a autobusová zastávka společně s novým propojením stanice pomocí lávek. The design of the new railway station in Pec pod Sněžkou is set in the project of the extension of the railway route in Úpské Valley in the Krkonoše Mountains from year 2009. It shows the possibilities of solving the current problem with ever-increasing tourism and hence car transportation in mountain areas. Almost the entire route is in the tunnel and therefore the station itself is set on a slope. The mass is designed as a simple transport structure hidden as much as possible in the terrain, but at the same time open enough to provide enough clear orientation and outlook. Connected public space and a bus stop together with a new interconnection of the station by means of footbridges are part of the design.
Kolekce
- Diplomové práce - 15127 [374]