Zobrazit minimální záznam

Efficiency of Inter-state Transition of Aircraft Connected to ATN Datalink



dc.contributor.advisorPleninger Stanislav
dc.contributor.authorTimotej Gavura
dc.date.accessioned2019-09-08T22:51:38Z
dc.date.available2019-09-08T22:51:38Z
dc.date.issued2019-09-08
dc.identifierKOS-779032621705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/85284
dc.description.abstractBakalárska práca analyzuje efektivitu procesu medzioblastného odovzdávania lietadiel napojených na Aeronautical Telecommunication Network (ATN) Datalink, identifikuje niektoré chyby v tomto procese a navrhuje možné riešenia. Prvá kapitola charakterizuje systém ATN Datalink, jeho využitie v podobe datalinkovej aplikácie Controller Pilot Data Link Communications (CPDLC) a správy slúžiace k prevodu dátového spojenia medzi strediskami. Druhá kapitola popisuje úspešné medzioblastné odovzdanie a štatisticky analyzuje počet pripojených lietadiel. Tretia kapitola analyzuje procesy, ktoré sa týkajú efektivity procesu. Jednotlivé procesy sú na záver vyhodnotené a prípadne im sú navrhnuté možné riešenia.cze
dc.description.abstractMy bachelor thesis analyses the process and the efficiency of inter-state transition of aircrafts connected to Aeronatuical Communication Network Datalink (ATN), identifies some possible errors in this process and suggests possible solutions. The first chapter characterises the ATN Datalink system, it's use in the form of the Controller Pilot Data Link Communications application (CPDLC) and messages used to transfer data between sectors. The second chapter describes successful inter-state transition and statistically analyzes the number of aircrafts connected. The third chapter analyses processes that are related to efficiency of this process. These processes are evaluated and possible solutions are suggested to these problems.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectlietadlocze
dc.subjectCPDLCcze
dc.subjectriadenie letovej prevádzkycze
dc.subjectkomunikáciacze
dc.subjectATN Datalinkcze
dc.subjectOLDIcze
dc.subjectairplaneeng
dc.subjectCPDLCeng
dc.subjectair traffic controleng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectATN Datalinkeng
dc.subjectOLDIeng
dc.titleEfektivita mezioblastního předávání letadel napojených na ATN Datalinkcze
dc.titleEfficiency of Inter-state Transition of Aircraft Connected to ATN Datalinkeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeStrouhal Miloš
theses.degree.disciplineLetecká dopravacze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam