Elektronické podvádění studentů vysokých škol
Electronic Student Cheating at University
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Alice Svobodová
Vedoucí práce
Dobrovská Dana
Oponent práce
Vobořilová Jarmila
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá tématikou studentského podvádění na vysokých školách se zaměřením na elektronické podvádění. Práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu a jsou v ní vysvětleny základní pojmy a fakta. V empirické části proběhlo dotazníkové šetření studentů vysokých škol, které zjišťuje formy a četnost podvádění studentů v různých fází studia a etickou stránku věci. Na základě zpracovaných výsledků bylo zjištěno, jak vnímají studenti své nečestné chování, co považují za porušení norem a co nikoliv. Zároveň popisuje nejčastější postoje učitelů ke studentskému podvádění a jeho postih. V závěru práce jsou navrženy způsoby minimalizace tohoto nežádoucího jevu. The bachelor's thesis deals with the issue of student electronic cheating at the university. The thesis has theoretical and empirical background. The theoretical part is based on literature and it explains basic terms and facts. In the empirical part a questionnaire was sent to students from universities. The questionnaire is focused on cheating forms, cheating frequency and ethical aspects. Based on the processing of the questionnaire's results was found, how students perceive their dishonest behavior and what they consider as violations of standards. It also describes what are the most common teacher's attitudes to students cheating and their sanctions. At the conclusion of the thesis are described ways to minimize and prevent this undesirable phenomenon.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1261]