ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku

PPC Advertisement and Online Marketing of Chosen Company

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Lada Šilhavá
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Králová Petra
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na využití PPC reklamy v kontextu online marketingových nástrojů vybraného podniku. Cílem práce je analýza PPC účtů a návrh nových kampaní za účelem snížení podílu nákladů na obratu a zvýšení konverzí. Teoretická část se věnuje představení vývoje komunikačního mixu do současnosti, kdy role internetu stále sílí, a popisuje jednotlivé online marketingové nástroje, které dále zasazuje do modelu pro nastavení komunikační kampaně na internetu, See-Think-Do-Care. Poznatky z teoretické části jsou poté dále využity v části praktické, kdy je na základě prováděné analýzy PPC účtů a zhodnocení fungování dalších online marketingových nástrojů vytvořen návrh struktury PPC kampaní, která je následně implementována. Kampaně jsou po dobu pěti týdnů sledovány a optimalizovány. Po této době jsou vyhodnoceny a na základě získaných poznatků je vytvořeno doporučení pro další fungování online marketingu vybraného podniku.
 
The thesis focuses on the use of PPC advertising in the context of online marketing tools of a selected company. The aim of the thesis is to analyze PPC accounts and propose the new campaign design to reduce the campaign cost/turnover ratio and to increase conversions. The theoretical part introduces the development of the communication mix to the present days, when the role of the Internet continues to grow, and describes the various online marketing tools. These tools are subsequently merged into the See-Think-Do-Care model, the model used to set up an internet communication campaigns. The findings from the theoretical part are then used for the practical part. Based on the analysis of PPC accounts and effectiveness of the other online marketing tools, a proposal of the PPC campaigns structure is created, which is subsequently implemented. Campaigns are monitored and optimized for five weeks. After this time, they are evaluated and the recommendations for further activity of online marketing of the selected company are made, based on the gathered knowledge.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/85231
View/Open
PLNY_TEXT (6.967Mb)
PRILOHA (1.701Mb)
POSUDEK (611.0Kb)
POSUDEK (113.4Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [905]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Online marketingová komunikace v eventové agentuře 

    Author: Kristýna Zahradníčková; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Benešová Klára
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)
    Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ...
  • Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o. 

    Author: Zörkler Jakub; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Čekalová Jaroslava
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)
    Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ...
  • Marketing ve finančním poradenství 

    Author: Marie Ortová; Supervisor: Procházka Jan; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
    Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV