Zobrazit minimální záznam

Conceptual design of motorcycle construction with conventional and electric drive.



dc.contributor.advisorPakosta Jiří
dc.contributor.authorMartin Horčík
dc.date.accessioned2019-08-28T22:51:51Z
dc.date.available2019-08-28T22:51:51Z
dc.date.issued2019-08-28
dc.identifierKOS-862651607205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/84964
dc.description.abstractVýstupem z dalšího textu je návrh možného řešení uložení dvou variant systému pohonů do jednotného základního dílu nosného rámu motocyklu. Byla vypracována rešerše v oblasti motocyklů konvenčních a elektrických. Spalovací motor byl určen požadavkem zadavatele a k němu byly následně vybrány vhodné komponenty pohonu elektrického. Návrh je doplněn o CAD model první iterace návrhu nového stroje splňujícího zvolené okrajové podmínky. Navržený rám byl podroben základní strukturní a modální analýze za účelem ověřit jeho vlastnosti. Byla vypracována návrhová výkresová dokumentace znázorňující základní polohy komponent pohonu v jednotlivých variantách návrhu, jejich montážní body a základní vnější rozměry navržených dílů.cze
dc.description.abstractThe following text describes the process of conceptual design and suggestion of one of many possible solutions for construction of motorcycle with possibility of equipping it with two propulsion systems, while only one unified basic structural frame part is used with minimal modifications. Research was made in order to compare existing solutions of frames used in motorcycles with internal combustion engine and electric drive. The internal combustion engine, which is used was determined by the submitter, components of electric drive were chosen as alternative to the engine. The thesis also contains CAD model which shows possible solution of first iteration of the designed motorcycle. The CAD model was used for basic structural and modal analysis. The model is shown in appended technical drawings, that are focused to show position of propulsion system components and places used to attach them to the frame.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectNávrhcze
dc.subjectkoncepcecze
dc.subjectmotocyklcze
dc.subjectelektromotocyklcze
dc.subjectrámcze
dc.subjectDesigneng
dc.subjectconceptioneng
dc.subjectmotorcycleeng
dc.subjectelectric motorcycleeng
dc.subjectframeeng
dc.titleKoncepční návrh konstrukce motocyklu s konvenčním i elektrickým pohonem.cze
dc.titleConceptual design of motorcycle construction with conventional and electric drive.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeLukáš Daniel
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu











Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam