Rekonstrukce nouzového vysouvání podvozku UL letounu
Reconstruction of the emergency extension of UL aircraft landing gear
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Robert Theiner
Vedoucí práce
Kučera Jaromír
Oponent práce
Čenský Tomáš
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav letadlové technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je vytvořit návrh rekonstrukce ruční pumpy nouzového vysouvání podvozku pro letoun UL-39 Albi vyvíjený na Ústavu letadlové techniky ČVUT v Praze. Důvodem rekonstrukce je záměr využít při výrobě hydraulických komponentů použitých v letadle moderní aditivní technologie a snížit tím hmotnost letounu v rámci omezeného množství použitých dílů vyrobených z kovu. Objective of this work is to redesign existing manual emergency undercarriage retraction pump for UL-39 Albi, microlight category airplane that is being developed by Department of Aerospace of the CTU in Prague. Reason for this is a vision of utilization of modern aditive technology in order to save weight on a limited amount of metal parts used on the airplane.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12122 [140]