Systém nepřímé tvorby směsi pro vícepalivový experimentální vznětový motor
Charge Mixing System for a Multi-fuel Experimental Diesel Engine
dc.contributor.advisor | Vávra Jiří | |
dc.contributor.author | Jakub Mach | |
dc.date.accessioned | 2019-08-23T22:51:55Z | |
dc.date.available | 2019-08-23T22:51:55Z | |
dc.date.issued | 2019-08-23 | |
dc.identifier | KOS-695599826005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/84793 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá návrhem vhodných variant systému vstřikování plynného paliva do experimentálního vznětového motoru. Návrhy jsou následně posouzeny a jsou vybrány nejlepší varianty. K vybraným variantám je přiložena výkresová dokumentace. Závěr práce patří výpočetní kontrole pojistného ventilu na výfukovém potrubí, který zde slouží jako ochrana v případě nechtěné exploze. | cze |
dc.description.abstract | This thesis deals with design of suitable options of gaseous fuel injection system into an experimental compression ignition engine. The designs are then evaluated and the best options are selected. The drawings of the selected options are attached to this thesis. The conclusion of the thesis belongs to computational check of the safety valve on the exhaust pipe, which serves here as a protection in case of an unwanted explosion. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Vznětový motor | cze |
dc.subject | dvoupalivový motor | cze |
dc.subject | vícepalivový motor | cze |
dc.subject | Common Rail | cze |
dc.subject | pojistný ventil | cze |
dc.subject | Compression ignition engine | eng |
dc.subject | dual-fuel engine | eng |
dc.subject | multi-fuel engine | eng |
dc.subject | Common Rail | eng |
dc.subject | safety valve | eng |
dc.title | Systém nepřímé tvorby směsi pro vícepalivový experimentální vznětový motor | cze |
dc.title | Charge Mixing System for a Multi-fuel Experimental Diesel Engine | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Takáts Michal | |
theses.degree.discipline | bez oboru | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Teoretický základ strojního inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 12120 [287]