Zobrazit minimální záznam

Charge Mixing System for a Multi-fuel Experimental Diesel Engine



dc.contributor.advisorVávra Jiří
dc.contributor.authorJakub Mach
dc.date.accessioned2019-08-23T22:51:55Z
dc.date.available2019-08-23T22:51:55Z
dc.date.issued2019-08-23
dc.identifierKOS-695599826005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/84793
dc.description.abstractTato práce se zabývá návrhem vhodných variant systému vstřikování plynného paliva do experimentálního vznětového motoru. Návrhy jsou následně posouzeny a jsou vybrány nejlepší varianty. K vybraným variantám je přiložena výkresová dokumentace. Závěr práce patří výpočetní kontrole pojistného ventilu na výfukovém potrubí, který zde slouží jako ochrana v případě nechtěné exploze.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with design of suitable options of gaseous fuel injection system into an experimental compression ignition engine. The designs are then evaluated and the best options are selected. The drawings of the selected options are attached to this thesis. The conclusion of the thesis belongs to computational check of the safety valve on the exhaust pipe, which serves here as a protection in case of an unwanted explosion.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVznětový motorcze
dc.subjectdvoupalivový motorcze
dc.subjectvícepalivový motorcze
dc.subjectCommon Railcze
dc.subjectpojistný ventilcze
dc.subjectCompression ignition engineeng
dc.subjectdual-fuel engineeng
dc.subjectmulti-fuel engineeng
dc.subjectCommon Raileng
dc.subjectsafety valveeng
dc.titleSystém nepřímé tvorby směsi pro vícepalivový experimentální vznětový motorcze
dc.titleCharge Mixing System for a Multi-fuel Experimental Diesel Engineeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeTakáts Michal
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam