Zobrazit minimální záznam

A substitute of the brake disc by diameter 590 mm behind the disc with diameter 610 mm in bogie GP 200 of a passenger rail wagon



dc.contributor.advisorKolář Josef
dc.contributor.authorMichal Kasan
dc.date.accessioned2019-08-23T22:51:54Z
dc.date.available2019-08-23T22:51:54Z
dc.date.issued2019-08-23
dc.identifierKOS-780406006105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/84784
dc.description.abstractMoje bakalářská práce se zabývá náhradou brzdového kotouče průměru 590 mm za kotouč průměru 610 mm. Na osobním voze Bdpee231 se u stávajícího kotouče průměru 590 mm objevují nepřípustné trhliny při řádově nižším nájezdu ve srovnání s podobným typem vozů. Řešením je výměna stávajícího kotouče za nový o průměru 610 mm. Ve své práci počítám lisovaný spoj náboje brzdového kotouče s nápravou dvojkolí. Maximální povolená konstrukční rychlost je 160 km/h - od tohoto údaje se odvíjí následné výpočty silových účinků, ze kterých se stanoví brzdný krouticí moment, který musí nalisovaný spoj přenést. Na závěr práce provádím kontrolu šroubového spoje věnce brzdového kotouče s nábojem, který je uskutečněn dvanácti šrouby M12.cze
dc.description.abstractMy bachelor thesis deals with substitution of the brake disc diameter 590 mm by brake disc diameter 610. An inadmissible cracks were found on the current disc diameter 590 mm of passenger rail wagon Bdpee231, altough the wagon has lower ridden mileage than similar carriages. Suggested solution is replacing the current brake disc with new disc diameter 610 mm. Main point of my thesis is calculation of pressed joint. Highest allowed speed is 160 km/h - all force effects are calculated from this parameter, as well as braking torque. In conclusion, I´m making control calculation for bolted joint, which consists of twelve bolts M12.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpodvozek GP 200cze
dc.subjectbrzdový kotoučcze
dc.subjectlisovaný spojcze
dc.subjectosobní vůz Bdpee231cze
dc.subjectbrzděnícze
dc.subjectkotoučová brzdacze
dc.subjectšroubový spojcze
dc.subjectbogie GP 200eng
dc.subjectbrake disceng
dc.subjectpressed jointeng
dc.subjectpassenger rail wagon Bdpee231eng
dc.subjectbrakingeng
dc.subjectdisc brakeeng
dc.subjectbolted jointeng
dc.titleNáhrada brzdového kotouče průměru 590 mm za průměr 610 mm v podvozku GP 200 os. vozucze
dc.titleA substitute of the brake disc by diameter 590 mm behind the disc with diameter 610 mm in bogie GP 200 of a passenger rail wagoneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠkurek Karel
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam