Systém přenosu tažné síly elektrické lokomotivy
Transmission of traction forces for an electric locomotive
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vadim Pentak
Vedoucí práce
Kalivoda Jan
Oponent práce
Fridrichovský Tomáš
Studijní obor
Konstruování podporované počítačemStudijní program
StrojírenstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá jednou z problematik elektrických lokomotiv - přenosem tažné sily. Mechanické uspořádání systému přenosu tažné sily ovlivňuje velikost změn nápravových zatížení a tím i velikost tažné sily. Cílem práce je navrhnout vhodné konstrukční řešení přenosu tažné sily pro elektrickou lokomotivu a provést pevnostní kontrolu návržených dílů. The bachelor thesis deals with one of the problems of electric locomotives - traction force transmission. The mechanical arrangement of the traction force system affects the magnitude of the axle load changes and thus the tractive force. The aim of this work is to design a suitable construction of the traction force transmission for an electric locomotive and to perform a strength check of the guided parts.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [297]