Využitelnost přiblížení PinS pro lety HEMS
PinS Approach Usability for HEMS Flight
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Tomáš Komínek
Vedoucí práce
Kraus Jakub
Oponent práce
Kontriková Lenka
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce "Využitelnost přiblížení PinS pro lety HEMS" je popsat princip nepřesného přístrojového přiblížení PinS (Point in Space), dále pak představit provozní postupy letecké záchranné služby při letech HEMS (Helicopter Emergency and Medical Service). Dále je cílem na modelových situacích ukázat aktuální postupy, ze kterých je možné vyhodnotit slabá místa celého systému a jejich případné zlepšení. V závěru práce budou zlepšení vyhodnocena a vyvozeny vhodné závěry a doporučení pro budoucí rozvoj letecké záchranné služby. My diploma thesis "PinS approach usability for HEMS flight" describes GNSS based helicopter approach PinS and organization and principles HEMS flights in the Czech Republic and other states around the world. The author describes current procedures in model situation from air rescue service in the Czech Republic. These model situations can show weak spots in the system and possible space for improvement. There are made conclusions and possible recommendations in the of the work. This could help to improve operational abilities in saving life with use of air rescue service.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [537]