Tahová strategie pro Android
Turn-based strategy game for Android
dc.contributor.advisor | Balík Miroslav | |
dc.contributor.author | Dorian Řehák | |
dc.date.accessioned | 2019-06-15T22:51:57Z | |
dc.date.available | 2019-06-15T22:51:57Z | |
dc.date.issued | 2019-06-15 | |
dc.identifier | KOS-695599736505 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/83190 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D herního enginu a na něm založené hry žánru tahové strategie pro OS Android implementovaných v programovacím jazyce Java. Hra obsahuje umělou inteligenci v režimu hry jednoho hráče a podporu režimu více hráčů po síti. Herní úrovně jsou automaticky generovány. | cze |
dc.description.abstract | Bachelor's thesis describes design and implementation of a 2D game engine and a turn-based strategy game based on such engine for the Android OS implemented in the Java programming language. The game contains artificial intelligence in singleplayer mode and supports multiplayer mode over network. Game levels are automatically generated. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Android | cze |
dc.subject | Java | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | tahová strategie | cze |
dc.subject | herní engine | cze |
dc.subject | OpenGL | cze |
dc.subject | režim více hráčů | cze |
dc.subject | umělá inteligence | cze |
dc.subject | Android | eng |
dc.subject | Java | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | turn-based strategy | eng |
dc.subject | game engine | eng |
dc.subject | OpenGL | eng |
dc.subject | multiplayer | eng |
dc.subject | artificial intelligence | eng |
dc.title | Tahová strategie pro Android | cze |
dc.title | Turn-based strategy game for Android | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Šimeček Ivan | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1608]