Zobrazit minimální záznam

VALASSKE MEZIRICI - KRASNO



dc.contributor.advisorHradečný Tomáš
dc.contributor.authorJakub Odstrčil
dc.date.accessioned2019-06-13T09:51:57Z
dc.date.available2019-06-13T09:51:57Z
dc.date.issued2019-06-07
dc.identifierKOS-767579920605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82961
dc.description.abstractPo rozsáhlých asanacích z dob minulého režimu je struktura kompaktního a rostlého města nevratně poškozena. Zatížená dopravní tepna procházející středem města neumožňuje dostatečné příčné provázání. Podél této hlavní osy rozvoj stagnuje a vznikají rozsáhlá území nikoho. V blízkosti centra tak nalézáme pusté pláně náletové zeleně, parkovišť nebo nákupních zón. Ambicí projektu je přetavit nevýhodu v podobě dopravně zatížené hlavní osy ve výhodu pomocí zavedení tramvajové linky. Veřejná doprava se tak stane alternativou pro individuální automobilovou dopravu. Je podpořen rozvoj v okolí zastávek, příčné vazby jsou posíleny a v celé délce osy města jsou integrovány pruhy pro cyklisty.cze
dc.description.abstractAfter extensive demolitons from the times of the past regime, the structure of a compact and growing city is irreversibly damaged. Intensive traffic passing through the city center does not allow for sufficient cross-linking. Along this major axis of the town, development is stagnating and large areas of nobody are emerging. In the vicinity of the center, we find a desolate plain of greenery, parking lots or shopping areas. The ambition of the project is to transform the disadvantage of a major load-bearing main axis in favor of the introduction of a tram line. Public transport will thus become an alternative to individual car traffic. The development around the stops is supported, the transverse ties are strengthened, and cycling paths are integrated throughout the city's axis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectarchitekturacze
dc.subjecturbanismuscze
dc.subjectrevitalizace městacze
dc.subjectdopravacze
dc.subjecttramvajcze
dc.subjectcyklodopravacze
dc.subjectvalašské meziříčícze
dc.subjectudržitelný urbanismuscze
dc.subjecturban planningeng
dc.subjectrevitalizationeng
dc.subjecttransportationeng
dc.subjecttram wayeng
dc.subjectcycling infrastructureeng
dc.subjectvalasske meziricieng
dc.subjectarchitectureeng
dc.subjectsustainable planningeng
dc.titleVALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ - KRÁSNOcze
dc.titleVALASSKE MEZIRICI - KRASNOeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKotas Patrik
theses.degree.disciplineArchitekturacze
theses.degree.grantorústav navrhování Icze
theses.degree.programmeArchitektura a urbanismuscze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam