Zobrazit minimální záznam

Loyalty programs in e-commerce



dc.contributor.advisorNáplava Pavel
dc.contributor.authorRadim Bobek
dc.date.accessioned2019-06-12T22:53:00Z
dc.date.available2019-06-12T22:53:00Z
dc.date.issued2019-06-12
dc.identifierKOS-860412647805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82875
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou věrnostních programů a jejich dopadu na chování zákazníků se zaměřením na e-shopy. V první části jsou definovány teoretické základy potřebné ke správnému pochopení práce, které zahrnují pojmy týkající se věrnostních programů a jejich fungování. V další části je shrnut historický vývoj věrnostních programů a představeny existující věrnostní programy, které jsou provozovány největšími e-shopy v Česku a na Slovensku. Praktická část se zaměřuje na zpracování a vyhodnocení reálných dat z existujícího programu, díky přístupu k databázi externí firmy. Nejprve byly stanoveny hypotézy týkající se nákupního chování zákazníků, které byly následně potvrzeny či vyvráceny na základě zpracovaných dat. Dále byl vyhodnocen ekonomický dopad chování zákazníků ve věrnostním programu na hospodaření e-shopu. V závěru celé práce je sepsána sada doporučení pro externí firmu k úpravám a další práce s věrnostním programem.cze
dc.description.abstractThis master's thesis deals with the topic of loyalty programs and their effects on customer behaviour with a special focus on e-shops. In the first section, a theoretical basis necessary for the understanding of the work is provided by defining basic terms concerning loyalty programs and their functional principles. In addition, the section presents a brief history of loyalty programs and several examples of existing loyalty programs currently run by leading Czech and Slovak e-shops. The practical section is focused on the processing and analysis of hard data from an existing loyalty program obtained from a database of an external company. Firstly, all hypotheses concerning the purchasing behaviour were established and then confirmed or refuted based on processed data. Furthermore, the economic impact of customer behaviour on e-shops in the loyalty program was evaluated. The conclusion of the thesis offers a set of recommendations for the company concerning possible improvements and further work with the program.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvěrnostní programcze
dc.subjectdatabázový marketingcze
dc.subjectanalýza datcze
dc.subjecthodnota vztahu se zákazníkem (CLV)cze
dc.subjectA/B testovánánícze
dc.subjectloyalty programeng
dc.subjectdatabase marketingeng
dc.subjectdata analysiseng
dc.subjectcustomer lifetime value (CLV)eng
dc.subjectA/B testingeng
dc.titleVyužitelnost věrnostních programů v prostředí e-shopůcze
dc.titleLoyalty programs in e-commerceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereePňakovič Jan
theses.degree.disciplineEkonomika a řízení elektrotechnikycze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam