Zobrazit minimální záznam

Implementation of Asymmetric Cooperative Video Game - 3D Environment



dc.contributor.advisorSporka Adam
dc.contributor.authorMartina Klimešová
dc.date.accessioned2019-06-12T15:59:59Z
dc.date.available2019-06-12T15:59:59Z
dc.date.issued2019-06-11
dc.identifierKOS-773337305905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82748
dc.description.abstractTato práce popisuje vývoj asymetrické kooperativní hry I'm In pro dva hráče. Každý z hráčů hraje na svém zařízení v roli agenta nebo hackera a pomocí verbální komunikace společně plní mise. Tato práce se zaměřuje na část hry, kde hráč hraje v roli agenta, a popisuje její návrh, implementaci a úpravy na základě uživatelského testování. Hra vznikla ve spolupráci s Pavlou Křivanovou, která se zaměřila na vývoj části hry, kdy je hráč v roli hackera. Hra je specifická v tom, že přestože každý z hráčů hraje na svém zařízení, nepotřebují ke hře síťové spojení, což je výjimečné. V práci jsou popsány nejpodobnější nalezené asymetrické kooperativní hry, které jsou nezávislé na síťovém spojení, ale i ty, které síťové spojení vyžadují. V rámci této práce je vytvořena výuková sekce a první mise hry. Hra je připravena pro snadné rozšíření přidáním dalších misí. Hra byla vyvinuta v programu Unity ve verzi 2017.1.1f1 pro platformu PC.cze
dc.description.abstractThis thesis describes development of asymmetric cooperative computer game I'm In for two players. Each player operates on a separate device, taking on a role of a hacker or an agent. Together they complete missions using verbal communication. This thesis focuses on the design and implementation on the agent's part. It also describes changes introduced to the agent's part of the game based on user testing. This game was created in cooperation with Pavla Křivanová who developed the hacker's part of the game. Even though the game is played on two devices, it does not need any connection between them which makes the game distinct. The thesis also discusses other asymmetric cooperative games, ones that rely on connection between the devices and even ones that do not. A tutorial and one mission are created in this thesis. The game can be easily extended by adding new missions. The game was developed for PC with Unity 2017.1.1f1.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpočítačová hracze
dc.subjectkooperacecze
dc.subjectasymetriecze
dc.subjectdva hráčicze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectcomputer gameeng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectasymmetryeng
dc.subjecttwo playerseng
dc.subjectUnityeng
dc.titleRealizace asymetrické kooperativní hry - 3D prostředícze
dc.titleImplementation of Asymmetric Cooperative Video Game - 3D Environmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSedláček David
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu











Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam