Realizace asymetrické kooperativní hry - 3D prostředí
Implementation of Asymmetric Cooperative Video Game - 3D Environment
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Martina Klimešová
Supervisor
Sporka Adam
Opponent
Sedláček David
Field of study
Počítačové hry a grafikaStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce popisuje vývoj asymetrické kooperativní hry I'm In pro dva hráče. Každý z hráčů hraje na svém zařízení v roli agenta nebo hackera a pomocí verbální komunikace společně plní mise. Tato práce se zaměřuje na část hry, kde hráč hraje v roli agenta, a popisuje její návrh, implementaci a úpravy na základě uživatelského testování. Hra vznikla ve spolupráci s Pavlou Křivanovou, která se zaměřila na vývoj části hry, kdy je hráč v roli hackera. Hra je specifická v tom, že přestože každý z hráčů hraje na svém zařízení, nepotřebují ke hře síťové spojení, což je výjimečné. V práci jsou popsány nejpodobnější nalezené asymetrické kooperativní hry, které jsou nezávislé na síťovém spojení, ale i ty, které síťové spojení vyžadují. V rámci této práce je vytvořena výuková sekce a první mise hry. Hra je připravena pro snadné rozšíření přidáním dalších misí. Hra byla vyvinuta v programu Unity ve verzi 2017.1.1f1 pro platformu PC. This thesis describes development of asymmetric cooperative computer game I'm In for two players. Each player operates on a separate device, taking on a role of a hacker or an agent. Together they complete missions using verbal communication. This thesis focuses on the design and implementation on the agent's part. It also describes changes introduced to the agent's part of the game based on user testing. This game was created in cooperation with Pavla Křivanová who developed the hacker's part of the game. Even though the game is played on two devices, it does not need any connection between them which makes the game distinct. The thesis also discusses other asymmetric cooperative games, ones that rely on connection between the devices and even ones that do not. A tutorial and one mission are created in this thesis. The game can be easily extended by adding new missions. The game was developed for PC with Unity 2017.1.1f1.
Collections
- Bakalářské práce - 13139 [435]