Zobrazit minimální záznam

Analysis of the marketing strategy of a selected nonprofit organization



dc.contributor.advisorVeber Jaromír
dc.contributor.authorGabriela Bajuszová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:47:18Z
dc.date.available2019-06-11T14:47:18Z
dc.date.issued2019-06-05
dc.identifierKOS-786211093105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82518
dc.description.abstractTato diplomová práce analyzuje marketingovou strategie v Domě dětí a mládeže Praha 3 Ulita. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část představuje teoretické poznatky o neziskových organizacích, jejich typech a vymezení, dále se práce zaměřuje na marketing v neziskovém sektoru a analýzu SWOT. Praktická část práce představuje organizaci DDM Praha 3 Ulita a zabývá se vytvořením marketingového mixu této organizace. Výzkum byl proveden pomocí SWOT analýzy, dotazníkového šetření a mikrocensu. Tyto metody byly vyhodnoceny a na jejich základě byly podány návrhy na zlepšení efektivity marketingu v DDM Ulita Praha 3.cze
dc.description.abstractThis thesis analyzes marketing strategy in the Children and Youth Center (CYC) Prague 3 Ulita. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part introduces theoretical knowledge about non-profit organizations, their definitions and types. The thesis also focuses on marketing in the non-profit sector and SWOT analysis. The practical part presents the CYC Prague 3 Ulita and deals with the creation of marketing mix of this organization. The research was based on of SWOT analysis, questionnaire survey and microcensus. These methods were evaluated and on their basis suggestions were made to improve marketing efficiency in the CYC Ulita Praga 3.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectNezisková organizacecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectDům dětí a mládeže Praha 3 Ulitacze
dc.subjectNon-profit organizationeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectHouse of Children and Youth Prague 3 Ulitaeng
dc.titleAnalyza marketingové strategie vybrané neziskové organizacecze
dc.titleAnalysis of the marketing strategy of a selected nonprofit organizationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJarošová Kateřina
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam