Zobrazit minimální záznam

Communication Strategy of the Chosen Company



dc.contributor.advisorJirkovská Blanka
dc.contributor.authorAleš Kluc
dc.date.accessioned2019-06-11T14:45:37Z
dc.date.available2019-06-11T14:45:37Z
dc.date.issued2019-06-07
dc.identifierKOS-780131038005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82439
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategií vybrané firmy. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmu marketingová komunikace, která v sobě zahrnuje určité plánování, cíle, principy a také nástroje. Tyto prvky jsou základem pro úspěšnou komunikaci. Praktická část se zaměřuje na analýzu komunikační strategie vybraných českých bank s hlavním zřetelem na Komerční banku (KB). Cílem práce je analýza komunikační strategie KB se zaměřením na cílovou skupinu (studentů). Pro tento cíl jsem zvolil dotazníkové šetření. Obecný cíl jsem rozdělil na dílčí výzkumné okruhy, kterými zjistím silné a slabé stránky komunikace této banky v porovnání s ostatními bankami.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis follows up the topic of communication strategy of the chosen company. The theoretical part is focused on explaining concept of marketing communication which consists of certainly planning, goals, principles and also tools. These elements are foundation for successful communication. Practical part is focused on analysis of communication strategy of chosen Czech banks with mainly consideration of Komerční banka (KB). The goal of this thesis is analysis of communication strategy KB focusing on target audience (students). For this goal I have chosen survey. I divided the general goal into partial research questions by which I will identify strong and weak points of this bank's communication with other banks.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectpositioningcze
dc.subjectkomunikační kampaňcze
dc.subjectkomunikační cílecze
dc.subjectkomunikační principycze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectpositioningeng
dc.subjectcommunication campaigneng
dc.subjectcommunication goalseng
dc.subjectcommunication principleseng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.titleKomunikační strategie vybrané firmycze
dc.titleCommunication Strategy of the Chosen Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtědroň Bohumír
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam