Železniční mosty s extrémně stlačenou stavební výškou
The railway bridges with the extremely reduced building height
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kramoliš Filip
Vedoucí práce
Ryjáček Pavel
Oponent práce
Gregor Dalibor
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ocelových a dřevěných konstrukcíObhájeno
2019-02-11Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této diplomové práce je pomocí parametrické studie, stanovit rozměry jednotlivých konstrukčních prvků tří rozdílných konstrukcí mostů. U každého typu konstrukce jsou na základě sledovaných veličin stanoveny dimenze pro zhruba 7 mostů různých rozpětí. Tato rozpětí se pohybují od 6 do 35 m, v závislosti na typu mostu. Výsledkem parametrické studie je sestavení tabulek s dimenzemi jednotlivých konstrukčních prvků a konstrukčních a stavebních výšek daných typů mostů. Následně je od každého ze tří typů mostů vybrána varianta s nejdelším rozpětím, která je detailněji posouzena. The goal of Master Thesis is parametric study to determine dimension of constructions elements. It was determine dimension for ca 7 span of every type of bridge. The spans are between 6 and 35 meters, it depends on type of bridge. The results of parametric study are tables, which contain dimensions of every construction elements, construction and building height. The bridge with longest span for every type of bridge are selected. These three bridges are assess in detail.
Kolekce
- Diplomové práce - 11134 [610]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Návrh plechobetonové mostovky dálničního mostu
Autor: Drozda Jiří; Vedoucí práce: Rotter Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Load rating of masonry arch bridges relativistic scale modeling hypothesis
Autor: Posch Marek; Vedoucí práce: Řeřicha Petr; Oponent práce: Drdácký Miloš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-11-24)Optimální údržba a využívání stávající dopravní infrastruktury má velký ekonomický význam. Podstatnou její součástí jsou zděné klenbové mosty a propustky pozemních komunikací, jejich stáří je kolem sta let a tomu odpovídá ... -
Thermo-Mechanical Analysis of Charles Bridge in Prague
Autor: Toesca Massimo; Vedoucí práce: Krejčí Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-07-29)