Konstrukční návrh přímého pohonu tramvajového kola
Design project of direct drive of the tram wheel
dc.contributor.advisor | Kolář Josef | |
dc.contributor.author | Hetfleisch Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T11:10:02Z | |
dc.date.available | 2019-02-20T11:10:02Z | |
dc.date.issued | 2018-09-09 | |
dc.identifier | KOS-859008342605 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/80847 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem přímého pohonu tramvajového kola. Nejprve je nezbytné zpracování rešerše příkladů konstrukčních řešení přímého pohonu tramvajového kola. Pro výpočty je nutné analyzovat zástavbové možnosti v podvozku tramvaje pro zástavbu pohonného mechanismu. Podle trakční charakteristiky vozidla se zjistí provozní zátěž pohonu silovými účinky, s přihlédnutím ke geometrii tramvajové tratě se určí úhel vychýlení spojovacího prvku, případně se stanoví ještě další parametry provozu. Po určení všech potřebných parametrů, je již možné vybrat z katalogů výrobců vhodný spojovací prvek a provést kontrolu otáček. Výběr hnacího hřídele přímého pohonu tramvajového kola je hlavním cílem této práce. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with the design concept of direct drive of the tram wheel. First, it is necessary to handle the search examples of design solutions of direct-drive of the tram wheels. For calculations, is necessary to analyse the dimensions in the tram chassis for the drive mechanism. According to the traction characteristics of the vehicle is found operating load of the drive force effects, according to the geometry of the tramway track to determine the angle of deflection of the shaft, or another traffic parameters. After specify all necessary parameters, it is possible to select suitable connecting element from a manufacturer catalog and check the rev of the shaft. The main goal of this work is selection of the drive shaft of the direct drive tram wheel. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | kolejové vozidlo,tramvaj,kloubový hřídel,návrh kloubového hřídele,trakční pohon,trakční charakteristika,ekvivalentní zatížení,úhel odklonu | cze |
dc.subject | railway vehicle,tramway,a PTO shaft,PTO draft shaft,traction drive traction characteristics equivalent load,angle of deflection | eng |
dc.title | Konstrukční návrh přímého pohonu tramvajového kola | cze |
dc.title | Design project of direct drive of the tram wheel | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2018-09-14 | |
dc.contributor.referee | Dybala Vojtěch | |
theses.degree.discipline | bez oboru | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Teoretický základ strojního inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 12120 [297]