Detekce vozidel s nadměrnými emisemi částic
Detection of high particulate matter emitters
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Suresh Yuvanesh
Vedoucí práce
Vojtíšek Michal
Oponent práce
Pechout Martin
Studijní obor
Advanced PowertrainsStudijní program
Master of Automotive EngineeringInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2018-09-11Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá detekcí vozidel s nadměrným výskytem emisemi částic. Cílem práce je analyzovat reprezentativní podmnožinu dat a využít různé metody měření a analýzy dat, včetně detekce koncentrace částic, rozlišení času, diskriminace mezi hlukem a emisním signálem vozidla, reprodukovatelnost, rozptyl testu na detekovaných vozidlech, vyhodnocení detekčního limitu a nejistoty měření. Práce je rozdělena na tři části - úvod, experimentální postup a jeho charakteristiky, rozdělení velikosti částic a použitá dokumentace. Výsledky tohoto hodnocení jsou zdokumentovány a výpočty provedené pro měření dat jsou automatizovány pomocí Visual Basic for Applications (VBA) This master's thesis deals with the detection of high particulate matter emitters. The goal of the thesis is to analyze a representative subset of the data, and to investigate different measurement and data analysis approaches, including particle concentration detection method, time resolution, discrimination between noise and vehicle emissions signal, reproducibility and test-to-test variance on vehicles being detected multiple times, and evaluation of detection limit and uncertainty of the measurement. The thesis is divided into three parts - introduction, experimental setup and its characteristics and particle size distributions and documentation. The results of this evaluation are documented, and the calculations done for the measured data are automated using Visual Basic for Applications (VBA).
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [429]