Stanovení hodnoty firmy Autosalon Klokočka, a.s.
Valuation of the Company Autosalon Klokočka, a.s.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Pícha Luděk
Vedoucí práce
Scholleová Hana
Oponent práce
Čámská Dagmar
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíObhájeno
2018-09-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této diplomové práce je stanovení hodnoty společnosti Autosalon Klokočka Centrum a.s. Di-plomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je orientována na zá-kladní pojmy a metody spojené se stanovením hodnoty podniku. Praktická část je složena z charak-teristiky společnosti a seznámením s jeho historií. V další kapitole je provedena finanční a strategická analýza společnosti. V této části se práce zaobírá také současným a budoucím stavem automobilo-vého průmyslu a budoucnosti autosalonů. V poslední fázi praktické části je vypracována plánovaná hodnota tržeb pro období 2017-2019 a na základě těchto hodnot provedeno výsledné hodnocení. Výsledné hodnocení je vytvořeno pomocí metod DCF entity, DCF equity a výnosové metody EVA. The aim of this diploma thesis is to determine the value of Autosalon Klokočka Centrum a.s. The di-ploma thesis is divided into the theoretical and practical section. The theoretical section is oriented on the basic concepts and methods associated with determining the value of the company. The practical section is composed of the characteristics of the company and its history. The next chapter provides a financial and strategic analysis of the company. In this part, the thesis also deals with the current and future state of the automotive industry and the future of car shows. In the final phase of the practical part, the planned value of sales for the period 2017-2019 is drawn up and the results are based on these values. The final valuation is created using DCF entities, DCF equity and EVA rev-enue methods.
Kolekce
- Diplomové práce - 32163 [246]