Strategická analýza
Strategic Analysis
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Vondrášková Denisa
Vedoucí práce
Čámská Dagmar
Oponent práce
Špilerová Veronika
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíObhájeno
2018-09-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je provést strategickou analýzu společnosti O2 Czech Republic a.s. ve vazbě na hlavní konkurenty a navrhnout případná opatření vztahující se k této oblasti. Na základě veřejně dostupných dat jsou postupně zkoumány vlivy vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. V rámci těchto analýz je analyzováno okolí pomocí PESTLE analýzy, Porterova modelu konkurenčního prostředí a provedena je také analýza telekomunikačního trhu. Následně je věnována pozornost vnitřnímu prostředí společnosti a samotné finanční analýze. V poslední části dochází k syntéze všech provedených analýz, podle kterých jsou navržena opatření pro tvorbu strategie. Na základě výsledků provedených analýz je doporučeno společnosti O2 zvyšovat zákaznickou spokojenost, zaměřit se na segment mobilních dat a rozšiřovat nabídku služby O2TV. The aim of this thesis is to perform a strategic analysis of O2 Czech Republic a.s. in relation to the main competitors and to propose possible measures relating to this area. Based on publicly available data, the effects of the company's external and internal environment are gradually being investigated. Within these analyzes, the environment is being analyzed by using PESTLE analysis, Porter's Five Forces and an analysis of the telecommunications market was also done. Then the attention is paid to the internal environment of the company and the financial analysis itself. In the last part, all the analysis performed are synthesized, according to which strategies are being proposed. Based on the results of the analysis, O2 is recommended to increase customer experience, focus on the mobile data segment, and expand the O2TV service offer.
Kolekce
- Diplomové práce - 32163 [246]