Zobrazit minimální záznam

Human Resources Marketing



dc.contributor.advisorAndres Pavel
dc.contributor.authorVolková Dominika
dc.date.accessioned2019-02-20T10:52:37Z
dc.date.available2019-02-20T10:52:37Z
dc.date.issued2018-08-31
dc.identifierKOS-695600077605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80073
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá personálním marketingem. Cílem této práce je analýza současného stavu interního personálního marketingu v konkrétní společnosti. Tato práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá obecným popisem poznatků o personálním marketingu a popisem jednotlivých činností. Praktická část je zpracována na základě dotazníkového šetření.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the human resources marketing. The aim of the thesis is to analyze internal human resources marketing in the specific company. This thesis is divided into two parts. Theoretical part deals with general description of knowledge about human resources marketing and description of particular activities. The practical part is processed based on the questionnaire.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPersonální marketing,personalistika,marketing,personální činnosti,spokojenost zaměstnanců,značka zaměstnavatelecze
dc.subjectHuman resources marketing,human resources,marketing,human resources activities,employee satisfaction,employer brandeng
dc.titlePersonální marketingcze
dc.titleHuman Resources Marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-09-05
dc.contributor.refereeVeit Ida
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam