Průzkum spokojenosti cestujících s městskou hromadnou dopravou v Praze
Survey Satisfaction of Passengers with City Public Transport in Prague
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Komárek Tomáš
Vedoucí práce
Říha Zdeněk
Oponent práce
Brotánková Jana
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyObhájeno
2018-09-12Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je zjistit spokojenost s kvalitou poskytované služby u cestujících městské hromadné dopravy v Praze. V první části je vypsána teorie kvality v dopravě. Dále jsou popsány standardy kvality u Dopravního podniku hl. města Prahy a příspěvkové organizace ROPID. V druhé části práce je popsána tvorba dotazníku, samotný průzkum kvality a vypracované vyhodnocení dotazníkového šetření. Cílem práce je nalezení konkrétních služeb, jejichž úroveň je třeba vylepšit. This bachelor thesis deals with the quality of services provided to public transport passengers in Prague. The first part describes the theory of quality in transport. And also the quality standards of the Prague Public Transport Company, a.s. and the ROPID. The second part of the thesis describes the creation of a questionnaire, the quality survey itself and the evaluation of the questionnaire survey. The aim of the thesis is to find specific services whose level needs to be improved.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16117 [249]