Zobrazit minimální záznam

Principles and Operation of Airborne Weather Radar



dc.contributor.advisorValenta Viktor
dc.contributor.authorPtáček Jakub
dc.date.accessioned2019-02-20T10:51:17Z
dc.date.available2019-02-20T10:51:17Z
dc.date.issued2018-09-13
dc.identifierKOS-695599884705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80002
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce, „Principy a použití palubních meteorologických radarů“, je vytvořit podklady pro studium začínajících pilotů a seznámit je se základními principy meteorologického radaru a jeho funkcemi. Názorně je vysvětleno mapování terénu pomocí AWR, které proběhlo ze stojánky na letišti v Hradci Králové. Byl proveden také zkušební let, během něhož byla sledována konvektivní oblačnost. Práce popisuje s pomocí fotografií manipulaci se ziskem a sklonem antény a interpretaci některých funkcí systému Garmin GWX68. Snímky byly pořízeny z letounu Cessna Caravan právě pro účely této práce. Obsah této práce by měl sloužit jako praktický průvodce ATPL učebnice a pomoci svým názornějším pojetím k pochopení této problematiky.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis, "Principles and operation of airborne weather radar", is to provide student pilots with a training guide and to familiarize them with basic principles of meteorological radar and its functions. This thesis demonstrates terrain mapping using AWR, which was carried out from the apron of Hradec Králové. A test-flight was done in purpose of scanning convective weather. This thesis describes adjustments of gain and antenna tilt and interpretation of selected functions of Garmin GWX68. The description is accompanied by photographs. The images were taken from Cessna Caravan exclusively for use in this thesis. The content of this thesis is meant to be a supplement to ATPL textbooks. Its straightforward approach can provide better explanation of this matter.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPalubní meteorologický radar,princip radaru,vývoj meteorologického radaru,implementace palubního meteorologického radaru,Garmin GWX68,letecké incidenty,letecké nehodycze
dc.subjectAirborne weather radar,principles of radar,evolution of weather radar,implementation of airborne weather radar,Garmin GWX68,aviation incidents,aviation accidentseng
dc.titlePrincipy a použití palubních meteorologických radarůcze
dc.titlePrinciples and Operation of Airborne Weather Radareng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-09-18
dc.contributor.refereeMatyáš Roman
theses.degree.disciplineProfesionální pilotcze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam