Monitoring sesuvného území u železniční tratě Čížkovice - Obrnice
Monitoring the sliding area near the railway line Čížkovice - Obrnice
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Mikulecká Jolana
Vedoucí práce
Urban Rudolf
Oponent práce
Balek Jan
Studijní obor
Geodézie a kartografieStudijní program
Geodézie a kartografieInstituce přidělující hodnost
katedra speciální geodézieObhájeno
2018-06-26Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování a vyhodnocení prostorových posunů čtyř etap měření na sesuvném území poblíž města Třebenice. Pozorované body byly stabilizované na propustcích u železniční tratě Čížkovice - Obrnice a v asfaltovém povrchu silnice třetí třídy číslo III/23756 z Třebenic do Dlažkovic. Zaměření pozorovaných bodů bylo provedeno polygonovým pořadem realizovaným trojpodstavcovou soustavou. Stanoviska polygonového pořadu byla volena jako volná. Pomocí statické metody GNSS byly změřeny observace na dvou bodech sítě. Součástí práce byl také rozbor přesnosti před měřením, který byl proveden v programu PrecisPlanner. Dále byl použit program EasyNet pro zpracování naměřených dat a zároveň pro vyrovnání všech etap měření. V závěru byly porovnány posuny sledovaných bodů. This diploma thesis focuses on the processing and evaluation of the spatial displacement of the four measuring stages in the sliding area near the town of Třebenice. The observed points were stabilized at the passes at the railway Čížkovice - Obrnice and in the asphalt surface of the third class road III / 23756 from Třebenice to Dlažkovice. The measure of the observed points was made by a principal traverse implemented by the three-point-method. The stadia marks of the principal traverse were chosen freely. Using the static GNSS method, observation at two points of the network was measured. The work also included the precision analysis before the measurements were carried out in the PrecisPlanner program. Additionally, the EasyNet program was used to process and to adjut the four sets of measured data. In the end, the shifts of the observed points were compared.
Kolekce
- Diplomové práce - 11154 [132]