Elektronické podvádění studentů
Students Electronical Cheating
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Liška David
Vedoucí práce
Dobrovská Dana
Oponent práce
Vobořilová Jarmila
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předložená bakalářská práce je zaměřena na problematiku studentského elek-tronického podvádění na střední škole. Cílem práce je zjistit, jaké formy elektro-nického podvádění studenti používají, s jakou frekvencí se k podvádění uchylují a jak si toto neetické chování zdůvodňují. Práce má teoreticko-empirický cha-rakter. V teoretické části je prezentována rešerše odborné literatury, je zde de-finován pojem podvádění a jsou zde popsány typy elektronických pomůcek, jež podvádění usnadňují. V empirické části bakalářské práce je uveden popis a vý-sledky empirického šetření zaměřeného na podvádění žáků v prostředí střední školy. Na základě dat získaných z dotazníků jsou v závěru práce navrženy způ-soby, jimiž mohou učitelé podvádění studentů minimalizovat. Submitted bachelor thesis focuses on electronic cheating of students in secondary schools. The aim of the thesis is to find out what are forms of electronic cheating of the students, the frequency at which they revolve chea-ting and how they justify this unethical behavior. The thesis has a theoretical-empirical cha-rakter. In the theoretical part, a literature research is presented, the concept of cheating is defined and the types of electronic aids that facilitate the cheating are mentioned. In the empirical part, the results of the research focusing on cheating of students in secondary schools are described. On the basis of the data obtained from the questionnaires, the possibilities to minimi-ze the cheating are suggested in the conclusion.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Elektronické podvádění studentů ve škole
Autor: Kraus Jan; Vedoucí práce: Dobrovská Dana; Oponent práce: Vobořilová Jarmila
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-10)Bakalářská práce se zabývá problematikou podvádění ve škole. Věnuje se tématice tradičního i elektronického podvádění. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda dotazovaní žáci středních škol podvádějí za účelem získání nějaké ... -
Elektronické podvádění studentů ve škole
Autor: Červená Marie; Vedoucí práce: Dobrovská Dana; Oponent práce: Krejčí Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou elektronického podvádění studentů na vysoké škole. Zjišťuje jeho příčiny a etické postoje související s podváděním na jedné z fakult ČVUT. Práce má teoreticko-empirický charakter, ... -
(Elektronické) podvádění studentů ve škole
Autor: Matoušek Jan; Vedoucí práce: Dobrovská Dana; Oponent práce: Krejčí Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)Bakalářská práce se věnuje tematice tradičního i elektronického podvádění na vysokých školách. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů a rešerší odborné literatury. Empirická část se zabývá studiem postojů studentů různých ...