Celosvětové marketingové strategie pro produkty business aviation
Global Marketing Strategies for Business Aviation Products
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Meloun Martin
Vedoucí práce
Králík Jan
Oponent práce
Kulich Martin
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Trh business aviation se vlivem psychologických faktorů nechová racionálně a běžné marketingové strategie na něj lze aplikovat jen obtížně. Účelem této práce je popsat specifika světových trhů ve vztahu k business aviation a umožnit jejich aplikace pro vývoj marketingových strategií komplexních operátorů soukromých letadel. Je přirozené, že se společnosti snaží nacházet vhodné trhy pro své produkty v oblastech, které jim jsou dobře známé. Marketingové aktivity vnímají jako nabídku svých služeb těmi správnými kanály svým potenciálním klientům. V mnohých případech však může být jednodušší I efektivnější vstoupit na trhy, nacházející se na vzdálených kontinentech a marketingové aktivity firmy rozšířit do všech jejích oddělení, byť se prodejem přímo nezabývají. Implementace business developmentu pak dokáže zajistit nejen prodej správných produktů na správných místech, ale i jejich smysluplný rozvoj s ohledem na budoucí kapacity a priority společnosti, to na základě reálných dat. Výsledek práce vede k optimalizaci marketingových strategií a navrhuje jiný pohled na význam marketingu v rámci firemního rozvoje. The market of business aviation is not rational due to various psychological factors and therefore, traditional marketing strategies are there only hardly applicable. The aim of this thesis is to describe specifics of global markets in relation to the business aviation and allow their application to marketing strategies development of complex private jet operators. It is common, that corporations are looking for new markets for their products in the areas they know well. They perceive marketing activities as offering of their service through the right channels to their potential clients. However, in many cases, it might be more effective and simpler to enter markets located on completely different continents and at the same time, to implement marketing to every single department of the company. Business development implementation then assures not only selling of the right products on the right places, but also their sensible development with regards to future capacities and priorities of the company. The result of the thesis leads to optimization of marketing strategies and provides different view on the meaning of marketing as part of the business structure.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [552]