Motivace studentů středních odborných škol ke studiu e-learningových kurzů
Motivation of students of secondary vocational schools to study e-learning courses
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Končická Simona
Vedoucí práce
Vaněček David
Oponent práce
Bárta Jiří
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V této bakalářské práci jsme se zabývali zjišťováním motivace studentů středních škol ke studiu pomocí e-learningových kurzů. V teoretické části jsme se zaměřili na základní pojmy jako jsou motivace a její teorie. Dále jsme se zaměřili na pojmy e-learning, kde byly objasněny výhody a nevýhody e-larningu, LMS systémy a další. Praktická část byla věnována výzkumné sondě pomocí dotazníkového šetření s cílem zjistit, jaká je v současnosti motivace studentů k výuce pomocí e-learningu a jaké faktory by mohly motivaci studentů středních škol ještě zvýšit. In this bachelor thesis, we investigated the motivation of secondary school students to study through e-learning courses. In the theoretical part, we focused on basic concepts such as motivation and its theories. We also focused on the koncepts of e-learning, where the advantages and disadvantages of e-larning, LMS systems and others were elucidated. The practical part was devoted to there search probe by means of a questionnaire survey to find out chat is currently the motivation of students to learnusing e-learning and chat factors could increase the motivation of secondary school students.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1278]