Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod
Online Marketing and its Use for Selected E-shop
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kubicová Lucie
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Kalous jiří
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit využívané nástroje vybraného elektronického obchodu, vypracovat návrh pro zlepšení jejich využívání a pomocí daných nástrojů řešení aplikovat.Teoretická část shrnuje poznatky marketingu a jejich praktické využití na internetu, dále také popisuje jednotlivé nástroje online marketingu. Praktická část vychází z poznatků teoretické části. V jejím úvodu je stručně představen elektronický obchod, další kapitola se věnuje definování cílů praktické části, popisu jejich metrik a stanovenému rozpočtu. Následující část práce se věnuje analýze stavu jednotlivých nástrojů a jejich následné optimalizaci. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny zvolené nástroje a jejich cíle. The topic of Diploma Thesis is online marketing and its tools. Thesis objective is to analyse and evaluate tools used by a chosen e-shop, to design improvement steps and apply them using defined instruments. Theoretical part summarizes basic marketing knowledge and its practical use in the internet environment. It also describes particular instruments of online marketing. Practical part is based on the theoretical one: first, e-shop is introduced in brief, next chapter comprises definition of goals, description of metrics and dedicated budget. Following part of thesis includes analysis of individual tool state and subsequent optimization. Conclusion of the practical part contains evaluation of chosen instruments and their goals.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [842]