Modelování vlivu dobíjení elektromobilů na poměry v distribuční síti
Modeling the influence effect of recharging electric vehicles on the ratios connected in the distribution grid
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Tomáš Filip
Vedoucí práce
Kůla Jan
Oponent práce
Müller Zdeněk
Studijní obor
ElektroenergetikaStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra elektroenergetikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této diplomové práce, vypracované na ČVUT v Praze, je modelace vlivu dobíje-ní elektromobilů na poměry v distribuční síti nízkého napětí. V první části této práce se zabývá přiblížením problematiky elektromobility a jejího budoucího vývoje. Uvádí možné scénáře rozvoje a výzvy kterým celé odvětví bude čelit. Dále přibližuje proces dobíjení elektromobilů ve veřejných či soukromých dobíjecích bodech. V praktické části měříme vliv zvýšeného výkonu odebíraného elektromobily na úrovni vybraných sítí nízkého napětí, včetně rozboru rizikových stavů a možných řešení. Goal of this thesis, elaborated at CTU in Prague, is modeling the effect of recharging electric vehicles connected in the distribution grid. The first part of the thesis is dealing with main factors of electromobility and its future development. Various scenarios of possible future development are presented along with challenges linked to them. The next part introduces form of recharging electric vehicles in public or private charging points. In the practical part we measure effect of increased demand caused by electric vehicles on specific low voltage grids, including analysis of risk factors and possible solutions.
Kolekce
- Diplomové práce - 13115 [389]