Data analytical way to identify an appropriate attribution model for digital marketing
Data analytical way to identify an appropriate attribution model for digital marketing
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Matoulek Matěj
Vedoucí práce
Novotný Jakub
Oponent práce
Dobiáš Martin
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědObhájeno
2018-06-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První je teoretická, v níž je uvedeno prostředí digitálního marketingu, jsou vysvětleny základní pojmy a jsou popsány atribuční modely. Přehled dostupných atribučních modelů se zaměřuje především na data-driven modely. Druhá část se soustředí na analýzu reálných historických dat o online návštěvnosti Zboží.cz. Popsána jsou v ní data, jejich zpracování, implementace algoritmů atribučních modelů, možné obtíže a závěry z analýzy. Hlavními cíli této diplomové práce je poskytnout komplexní přehled o atribučních modelech v digitálním marketingu a pomoci traffic manažerům ve Zboží.cz k činění lepších manažerských rozhodnutí o jejich online kampaních, především o alokaci marketingových rozpočtů. This thesis is divided into two parts. The first part it theoretical, where the digital marketing environment is introduced, basic terms are explained, and attribution models are described. The overview of available attribution modelling approaches is focused mainly on data-driven models. The second part focuses on the analysis of real historical data about online traffic of Zboží.cz. It describes the data, processing of the data, implementation of attribution model algorithms, possible difficulties, and conclusions drawn from the analysis. The main goals of this thesis are to provide a complex overview of attribution models in digital marketing and to help traffic managers in Zboží.cz to make better managerial decisions about their online campaigns, mainly about marketing budget allocation.
Kolekce
- Diplomové práce - 13116 [557]