Napájecí zdroj se SEPIC koncepcí
Power Supply with SEPIC Concept
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jirčák Ondřej
Vedoucí práce
Jirásek Lubor
Oponent práce
Jelínek Martin
Studijní obor
Aplikovaná elektronikaStudijní program
Komunikace, multimédia a elektronikaInstituce přidělující hodnost
katedra mikroelektronikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V předložené práci je popsáno dělení a použití DC-DC měničů. Zaměřuje se především na spínaný zdroj se SEPIC koncepcí. Tento typ spínaného zdroje je prakticky realizován dvěma způsoby. První varianta realizovaná pomocí diskrétních součástek by měla lépe umožnit pochopení principu spínaných zdrojů. Druhá varianta demonstruje spínaný zdroj se SEPIC koncepcí s využitím moderního integrovaného obvodu. Oba přípravky budou určeny pro výuku. Dále porovnává vlastnosti těchto dvou technologických řešení, což je realizováno pomocí ověřovacího měření. V práci je také uveden vzorový protokol měření k vytvořeným přípravkům. The present work describes the division and use of DC-DC convertors. It focuses especially on a switched mode power supply with SEPIC concept. This type of power supply is realized in two ways. The first variant is to realize SEPIC using discrete components. The second variant demonstrates the switch mode power supply as an integrated circuit. The preparations will be designed for teaching. It also compares propreties of these two technological solutions, which is realized by measurement. A protocol of measurement is also contained in the work.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13134 [278]