Zobrazit minimální záznam

Modelling of Electric Drive and Vehicle Dynamics for Hardware-in-the-Loop Testing System



dc.contributor.advisorHaubert Tomáš
dc.contributor.authorŠtěrba Vojtěch
dc.date.accessioned2018-06-19T21:55:20Z
dc.date.available2018-06-19T21:55:20Z
dc.date.issued2018-06-13
dc.identifierKOS-695599581705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76725
dc.description.abstractTato práce se zabývá problematikou modelování dynamiky vozidel, bateriového systému a testování řídících jednotek v rámce Hardware-in-the-Loop zapojení. V práci je popsáno stanoviště pro testování řídící jednotky výkonového měniče. Dále se tato bakalářská práce zaobírá analýzou modelu dynamiky vozidla s náhonem na zadní nápravě a tento model je rozšířen na model pohonu všech čtyř kol. K modelu dynamiky vozidla byl též vytvořen model baterie a napěťového meziobvodu. Výsledky simulací jsou porovnány s výsledky z realného vozidla. V poslední části se práce zaobírá propojením hardwarových součástí s matematickými modely a nové grafické prostředí je představeno.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on problematic of vehicle dynamics mathematical modelling, battery system modelling and testing of embedded control units in Hardware-in-the-Loop connection. The test-bench for power inverter control unit is described. In the next part of the thesis, vehicle dynamics two-wheel drive model is analysed and the model is extended to all-wheel drive model. New battery model and intermediate circuit was developed for simulation too. The simulation results are compared to data measured in real vehicle. In the last part of the thesis, connection of hardware components with mathematical models is shown and new graphical interface is presented.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMatematické modelování,Hardware-in-the-Loop,Elektrická vozidla,Dynamika vozidel,Etas,LabCar Operator,Experiment Environment,Model bateriecze
dc.subjectMathematical modelling,Hardware-in-the-Loop,Electric vehicles,Vehicle dynamics,Etas,Labcar Operator,Experiment Environment,Battery modeleng
dc.titleModel elektrického pohonu a dynamiky vozidla pro HIL testovací systémcze
dc.titleModelling of Electric Drive and Vehicle Dynamics for Hardware-in-the-Loop Testing Systemeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeBanzhaf Rafael
theses.degree.disciplineAplikovaná elektrotechnikacze
theses.degree.grantorkatedra elektrických pohonů a trakcecze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam