Model elektrického pohonu a dynamiky vozidla pro HIL testovací systém
Modelling of Electric Drive and Vehicle Dynamics for Hardware-in-the-Loop Testing System
dc.contributor.advisor | Haubert Tomáš | |
dc.contributor.author | Štěrba Vojtěch | |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T21:55:20Z | |
dc.date.available | 2018-06-19T21:55:20Z | |
dc.date.issued | 2018-06-13 | |
dc.identifier | KOS-695599581705 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/76725 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá problematikou modelování dynamiky vozidel, bateriového systému a testování řídících jednotek v rámce Hardware-in-the-Loop zapojení. V práci je popsáno stanoviště pro testování řídící jednotky výkonového měniče. Dále se tato bakalářská práce zaobírá analýzou modelu dynamiky vozidla s náhonem na zadní nápravě a tento model je rozšířen na model pohonu všech čtyř kol. K modelu dynamiky vozidla byl též vytvořen model baterie a napěťového meziobvodu. Výsledky simulací jsou porovnány s výsledky z realného vozidla. V poslední části se práce zaobírá propojením hardwarových součástí s matematickými modely a nové grafické prostředí je představeno. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor thesis is focused on problematic of vehicle dynamics mathematical modelling, battery system modelling and testing of embedded control units in Hardware-in-the-Loop connection. The test-bench for power inverter control unit is described. In the next part of the thesis, vehicle dynamics two-wheel drive model is analysed and the model is extended to all-wheel drive model. New battery model and intermediate circuit was developed for simulation too. The simulation results are compared to data measured in real vehicle. In the last part of the thesis, connection of hardware components with mathematical models is shown and new graphical interface is presented. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Matematické modelování,Hardware-in-the-Loop,Elektrická vozidla,Dynamika vozidel,Etas,LabCar Operator,Experiment Environment,Model baterie | cze |
dc.subject | Mathematical modelling,Hardware-in-the-Loop,Electric vehicles,Vehicle dynamics,Etas,Labcar Operator,Experiment Environment,Battery model | eng |
dc.title | Model elektrického pohonu a dynamiky vozidla pro HIL testovací systém | cze |
dc.title | Modelling of Electric Drive and Vehicle Dynamics for Hardware-in-the-Loop Testing System | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | ||
dc.contributor.referee | Banzhaf Rafael | |
theses.degree.discipline | Aplikovaná elektrotechnika | cze |
theses.degree.grantor | katedra elektrických pohonů a trakce | cze |
theses.degree.programme | Elektrotechnika, energetika a management | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13114 [128]