ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra elektrických pohonů a trakce
  • Bakalářské práce - 13114
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra elektrických pohonů a trakce
  • Bakalářské práce - 13114
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Model elektrického pohonu a dynamiky vozidla pro HIL testovací systém

Modelling of Electric Drive and Vehicle Dynamics for Hardware-in-the-Loop Testing System

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Štěrba Vojtěch
Vedoucí práce
Haubert Tomáš
Oponent práce
Banzhaf Rafael
Studijní obor
Aplikovaná elektrotechnika
Studijní program
Elektrotechnika, energetika a management
Instituce přidělující hodnost
katedra elektrických pohonů a trakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá problematikou modelování dynamiky vozidel, bateriového systému a testování řídících jednotek v rámce Hardware-in-the-Loop zapojení. V práci je popsáno stanoviště pro testování řídící jednotky výkonového měniče. Dále se tato bakalářská práce zaobírá analýzou modelu dynamiky vozidla s náhonem na zadní nápravě a tento model je rozšířen na model pohonu všech čtyř kol. K modelu dynamiky vozidla byl též vytvořen model baterie a napěťového meziobvodu. Výsledky simulací jsou porovnány s výsledky z realného vozidla. V poslední části se práce zaobírá propojením hardwarových součástí s matematickými modely a nové grafické prostředí je představeno.
 
This bachelor thesis is focused on problematic of vehicle dynamics mathematical modelling, battery system modelling and testing of embedded control units in Hardware-in-the-Loop connection. The test-bench for power inverter control unit is described. In the next part of the thesis, vehicle dynamics two-wheel drive model is analysed and the model is extended to all-wheel drive model. New battery model and intermediate circuit was developed for simulation too. The simulation results are compared to data measured in real vehicle. In the last part of the thesis, connection of hardware components with mathematical models is shown and new graphical interface is presented.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76725
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.352Mb)
POSUDEK (375.3Kb)
POSUDEK (350.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13114 [139]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Posouzení finančního zdraví vybraných stavebních společností pomocí bankrotních modelů 

    Autor: Roman Koc; Vedoucí práce: Frková Jana; Oponent práce: Brodilová Hana
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-22)
    Diplomová práce je zaměřena na téma finanční situace vybraných stavebních společností. První kapitola je věnována teorii, co to bankrotní modely jsou a jaké vstupní informace jsou nutné pro dosazení do bankrotních modelů ...
  • Porovnání výstižnosti modelů konstrukce z hlediska torzního namáhání 

    Autor: Mareš Jakub; Vedoucí práce: Foglar Marek; Oponent práce: Zíka Petr
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)
    Diplomová práce se zaměřuje na chování půdorysně zakřivených mostů, které jsou namáhány kroucením. V první části diplomové práce jsou shrnuty informace o analyzovaných reálných konstrukcích, obecném kroucení a obecné ...
  • Pokročilý adaptivní tempomat s využitím protokolů ADASIS Horizon 2020 

    Autor: Štěrba Jan; Vedoucí práce: Rozhdestvenskiy Dmitry; Oponent práce: Švandrlík Michal
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-11-30)
    Předmětem práce je analýza současné nabídky na trhu ADAS systémů a představení nového protokolu ADASIS v2, včetně jeho specifikací a možných implementací. Cílem práce je s využitím získaných poznatků navrhnout nový systém ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV