Zobrazit minimální záznam

The Influence of Advertising on Consumers



dc.contributor.advisorMynaříková Lenka
dc.contributor.authorRajchert Petr
dc.date.accessioned2018-06-19T21:54:22Z
dc.date.available2018-06-19T21:54:22Z
dc.date.issued2018-06-13
dc.identifierKOS-593779641405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76679
dc.description.abstractTato pra?ce se zaby?va? vlivem reklamy na spotr?ebitele. Problematika je r?es?ena na za?klade? teoreticky?ch poznatku? k dane?mu te?matu, ale i formou vlastni?ho sbe?ru dat. V teoreticke? c?a?sti se pra?ce ve?nuje reklame? a reklamni? psychologii. Popisuje, jake? existuji? funkce c?i typy reklam, jak reklama pu?sobi? c?i kdy je u?c?inna?. Da?le pra?ce objasn?uje podstatu spotr?ebni?ho chova?ni?, charakterizuje kli?c?ove? faktory, ktere? ovlivn?uji? chova?ni? spotr?ebitele, c?i bli?z?e pojedna?va? o kupni?m rozhodovaci?m procesu spotr?ebitele. Vprakticke? c?a?sti je proveden kvantitativni? vy?zkum, kdy je za pomoci dotazni?kove?ho s?etr?eni? analyzova?no, jaky? vliv ma? reklama Kofoly na sve? spotr?ebitele. Na za?klade? vy?sledku? je navrz?eno opatr?eni?, ktere? mu?z?e dane? spolec?nosti pr?ine?st ve?ts?i? zisk c?i nove? spotr?ebitele.cze
dc.description.abstractThis work deals with the influence of advertising on consumers. The problem is solved on the basis of theoretical knowledge, but also on the basis of own data collection. In the theoretical part, the thesis deals with advertising and advertising psychology. This section explains what features or types of ads there are or how the ad works. The theoretical part of the thesis, it explains the essence of consumer behavior, it characterizes the key factors influencing the behavior of the consumer or more closely deals with consumer purchasing decision process. In the practical part, quantitative research is done. The questionnaire survey analyzes the impact of Kofola advertising on its consumers. Based on the results, a measure is proposed that can bring greater profit or bring new consumers to this company.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectReklama,reklamni? psychologie,spotr?ebitel,spotr?ebni? chova?ni?cze
dc.subjectAdvertising,advertising psychology,consumer,consumer behavioreng
dc.titleVliv reklamy na spotřebitelecze
dc.titleThe Influence of Advertising on Consumerseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-06-18
dc.contributor.refereeŠtědroň Bohumír
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam