Zobrazit minimální záznam

The Influence of Marketing Strategies in Sport on Consumers



dc.contributor.advisorJirkovská Blanka
dc.contributor.authorPolena Jiří
dc.date.accessioned2018-06-09T08:08:27Z
dc.date.available2018-06-09T08:08:27Z
dc.date.issued2018-06-09
dc.identifierKOS-695600073905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76399
dc.description.abstractV této bakalářské práci se zabývám marketingovými strategiemi a jejich vlivem na spotřebitele v prostředí sportu. Cílem práce je objasnit téma marketingových strategií a marketingu ve sportu. Dále analyzovat, zda spotřebitele při nákupním rozhodování ovlivňuje reklama ve sportu, který sledují. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy marketingového mixu, marketingových strategií, reklamy, spotřebitele a sportovního marketingu. Praktická část zkoumá formou dotazníkového šetření vliv reklamy ve sportu na nákupní chování spotřebitelů z řad sportovních příznivců.cze
dc.description.abstractIn this bachelor thesis I deal with marketing strategies and their influence on consumers in the sport environment. The aim of the thesis is to clarify marketing strategies and marketing in sport. Further, to analyze whether consumers are, during shopping decisions, influenced by the advertising in the sport which they follow. In the theoretical part, the concepts of marketing mix, marketing strategies, advertising, consumer and sports marketing are introduced. The practical part examines the impact of advertising in sport on the consumer behavior of sports fans in the form of a questionnaire survey.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing,Strategie,Reklama,Spotřebitel,Sponzoringcze
dc.subjectMarketing,Strategy,Advertisement,Consumer,Sponsoringeng
dc.titleVliv marketingových strategií ve sportu na spotřebitelecze
dc.titleThe Influence of Marketing Strategies in Sport on Consumerseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKoťátková Stránská Pavla
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam