Nahrávání VoIP hovorů kontaktního centra
Recording VoIP Calls in Contact Center
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Miozga David
Supervisor
Herout Tomáš
Opponent
Smítka Jiří
Field of study
Informační technologieStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačových systémůDefended
2017-06-27Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá implementací systému pro nahrávání VoIP hovorů. Samotné nahrání hovorů je provedeno prostřednictvím proprietární funkcionality Built-in-Bridge některých koncových zařízení společnosti Cisco. Součástí práce je také analýza již existujících nahrávacích systémů. This thesis deals with implementation of VoIP calls recording system. The call recording is done by Cisco's proprietary function called Built-in-Bridge which is implemented in some end devices. Existing call recording systems are also analysed.
Collections
- Bakalářské práce - 18104 [335]