Návrh čelního nouzového výstupu příměstské jednotky
Design of frontal emergency exit of suburban unit
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Andrýs Pavel
Vedoucí práce
Kolář Josef
Oponent práce
Prell Roman
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá legislativními požadavky pro návrh nouzového čelního výstupu a rešerší současných řešení. Dále je provedena analýza čelních výhledových poměrů a řešení řídícího pultu strojvedoucího při integraci nouzového čelního výstupu. Je vytvořen 3D model zástavby čelního nouzového výstupu do čela navržené příměstské jednotky. Dále je vytvořen konstrukční návrh a konstrukční výpočet hlavních prvků nouzového výstupu. Konstrukční návrh byl zhodnocen a uveden další postup při vývoji. Na závěr byl vytvořen sestavný výkres zástavby nouzového výstupu a řídícího pultu do čela příměstské jednotky. This master's thesis deals with legislative requirements for design of the frontal emergency exit and research of current solutions. Part of the thesis analyzes frontal view conditions and solution of driver's control board corresponding to the integration frontal emergency exit. There is also three-dimensional model of the construction of the emergency frontal exit built in the front of the train. The thesis also includes design with calculation of the main parts of the emergency doors. The design of the construction was evaluated, and further development process was given. At the end of the work the compound drawing of the emergency exit with the driver's control board integrated into the suburban train unit was created.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [429]