Zobrazit minimální záznam



dc.contributor.advisorMindl, Pavel
dc.contributor.authorHaubert, Tomáš
dc.date.accessioned2017-11-30T08:23:33Z
dc.date.available2017-11-30T08:23:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73523
dc.description.abstractThis thesis deals with the very progressive branch of the automotive industry, hybrid and electric vehicles. Based on the configuration the hybrid and electric vehicles are using an electric motor for the converting of the electrical energy into the mechanical energy, which is used for the vehicle moving. The main limit of these vehicles especially pure electric vehicles is limited range. One way how to extend the range is to add other battery cells, which increases the price of the vehicle, or to use optimization methods in cooperation with advanced driver assistance systems. The proposal of the optimization method is the main goal of this thesis. The results of the optimization method are compared with the real driving cycle made by äkoda Rapid EV provided by äkoda auto a.s. This thesis also deals with design of control part of DC/DC power converter for super-capacitor. Super-capacitors can be used in the hybrid and electric vehicles as a temporary storage of the electrical energy if a recuperation is neededen
dc.language.isoangličtinaen
dc.subjectHybrid Vehiclecze
dc.subjectElectric Vehicleen
dc.subjectDriving Cycle Optimizationen
dc.subjectSuper-capacitor Charging and Discharging Controlen
dc.titleOptimal Control Strategy of Hybrid Electric Vehicleen
dc.typedisertační prácecze
dc.description.departmentKatedra elektrických pohonů a trakce
theses.degree.disciplineElektrické stroje, přístroje a pohony
theses.degree.grantorČeské vysoké učení technické v Praze. Fakulta elektrotechnická. Katedra elektrických pohonů a trakce
theses.degree.programmeElektrotechnika a informatika
dcterms.abstractTato práce se zab˝vá velmi progresivní oblastí automobilového prumyslu, hybridními a elektrick˝mi vozidly. S ohledem na konfiguraci pouûívají hybridní a elektrická vozidla elektrick˝ motor pro konverzi elektrické energie na mechanickou energii, která je pouûita pro pohyb vozidla. Hlavním omezením techto vozidel, speciálne ciste elektrick ˝ch vozidel, je jejich omezen˝ dojezd. Jedna moûnost jak zv˝öit dojezd je pridat dalöí bateriové clánky, které ale zv˝öí cenu vozidla, nebo pouûít optimalizacní metody v soucinnosti s pokrocil˝mi asistencními systémy. Návrh optimalizacní metody je hlavním cílem této práce. V˝sledky optimalizacní metody jsou porovnány s reáln˝m jízdním cyklem proveden˝m pomocí äkody Rapid EV poskytnut˝m firmou äkoda auto a.s. Tato práce se také zab˝vá návrhem rídicí cásti DC/DC menice v˝konu pro superkondenzátor. Superkondenzátory mohou b˝t uûity v hybridních a elektrick˝ch vozidlech jako docasné úloûiöte elektrické energie, pokud je vyûadována rekuperace.cze


Soubory tohoto záznamu



Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam