Zobrazit minimální záznam

Innovation of the external system of communication with customers in the selected company



dc.contributor.advisorVaniš Ladislav
dc.contributor.authorYuzhakova Iryna
dc.date.accessioned2017-11-09T10:48:55Z
dc.date.available2017-11-09T10:48:55Z
dc.date.issued2017-08-01
dc.identifierKOS-695599546405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73223
dc.description.abstractZávěrečná práce se zabývá problematikou týkající se komunikace s Importéry a problematikou komunikačního systémů MBV. Teoretická část je věnována především komunikaci v marketingu. Dále se tato práce zaměřuje na současnou situaci ve společnosti ŠKODA AUTO a popisuje systém, který slouží pro externí komunikaci a při tvorbě návrhu modelu. V závěru práce bylo navrhnuto několik inovačních řešení, která by výrazně zlepšila funkcionalitu systému.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the problems about communication with Importers and the problems of communication system MBV. The theoretical part is devoted first of all to the marketing communication. The following parts of work are focused on current situation at ŠKODA AUTO Company and are describing in detail systems used for external communication and desiginng the model. At the last part of the bachelor thesis has been suggested number of innovative solutions, which should markedly improve the system functionality.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingová komunikace,B2B,model vozu,importércze
dc.subjectmarketing communications,B2B,car model,importereng
dc.titleInovace externího systému komunikace se zákazníky ve vybrané společnosticze
dc.titleInnovation of the external system of communication with customers in the selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2017-09-07
dc.contributor.refereeRůžička Jiří
theses.degree.disciplineTechnologie, materiály a ekonomika strojírenstvícze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeVýroba a ekonomika ve strojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam