Rekonstrukce žst. Bakov nad Jizerou
Reconstruction of the Railway Station Bakov nad Jizerou
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Krejčí Jan
Supervisor
Trešl Ondřej
Opponent
Vaněk Martin
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav dopravních systémůDefended
2017-09-14Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce řeší návrh rekonstrukce železniční stanice Bakov nad Jizerou. Práce sleduje 2 hlavní cíle, a to zrychlení průjezdu stanicí (vyšší rychlosti) a vytvoření nástupní hrany pro snazší přestup (vzhledem k současnému a hlavně následujícímu grafikonu vlakové dopravy jde nejčastěji o přestup ve směru Turnov - Česká Lípa a opačně). Autor vypracoval 2 varianty, a to levnější variantu úspornou, která má za cíl minimalizovat náklady využitím stávajícího tělesa s minimálním zvětšením záboru, a variantu velkorysou, u které není nezbytné respektovat stávající těleso dráhy. Na závěr pak práce autor vybírá vhodnější variantu. Tato práce je řešena ve spolupráci s organizací KORID LK. The bachelor thesis deals with the concept of the reconstruction of the railway station Bakov nad Jizerou. The thesis purposes two main objectives: forcing the passage through the station (higher speeds) and creation of start-up edge for easier transfer (due to the current and mainly following train traffic diagram it is the most often a change in the direction Turnov - Česká Lípa and back). The author worked out 2 variants, a cheaper one, which is the economical alternative, that allows to minimize costs by using the existing field with minimal entrainment, and a generous variant, that does not necessarily have to respect the existing track body. In conclusion, the author chooses a more suitable option. This work is dealt with in the cooperation with KORID LK.
Collections
- Bakalářské práce - 16112 [407]