Parametrizovatelný virtuální sdružený sdělovač pro experimenty na simulátoru
Parametrizable virtual dashboard for experiments on vehicle simulator
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Hanousek Matěj
Vedoucí práce
Bouchner Petr
Oponent práce
Švandrlík Michal
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních prostředkůObhájeno
2017-09-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce "Parametrizovatelný virtuální sdružený sdělovač pro experimenty na simulátoru" je analyzovat současný stav v automobilovém průmyslu spojený s virtuálními sdělovači, najít dostupná řešení pro jejich výrobu, studovat efekt virtuálních a analogových sdělovačů ve vztahu k chování a bezpečnosti řidiče, najít důvody využívání virtuálních sdělovačů pro automobily a experimenty na automobilových simulátorech a na základě těchto poznatků navrhnout a vytvořit upravitelný návrh virtuálního sdělovače integrovatelného do vozidlového simulátoru. The subject of the bachelor thesis "Parametrizable virtual dashboard for experiments on vehicle simulator", is to analyse actual state of virtual dashboards in automotive, to find available solutions to create them, to study possible effect of digital and analogous dashboards related to behaviour and safety of driver, to find reasons of using virtual dashboards in cars and vehicle simulators and based on these observations to propose and create parametrizable proposal of virtual dashboard that can be integrated to vehicle simulator.