Rozšířený adaptivní tempomat
Extended adaptive cruise control
dc.contributor.advisor | Steinbauer Pavel | |
dc.contributor.author | Nedoma Marek | |
dc.date.accessioned | 2017-11-09T10:44:11Z | |
dc.date.available | 2017-11-09T10:44:11Z | |
dc.date.issued | 2017-08-12 | |
dc.identifier | KOS-593779566505 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/73020 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou snížení spotřeby elektromobilu Fiat Dobló, predikováním optimálního rychlostního profilu na základě znalosti trasy a dopravních předpisů. Teoretický úvod práce popisuje současné možnosti adaptivního tempomatu a některé trendy moderního automobilismu, týkající se především environmentální šetrnosti provozu vozidla. Následuje praktická část, která je věnována optimalizaci a regulaci jízdy na modelu elektromobilu Fiat Dobló, a to s využitím několika různých typů regulátorů. | cze |
dc.description.abstract | The bachelor thesis investigates problem of energy consumption of e-vehicle Fiat Dobló by generating optimal velocity profile by knowledge based on route and traffic regulations. The theoretical part describes the possibilities of present adaptive cruise control systems and some of the modern motoring trends, which are concerned about environmental friendly driving. The following practical part is devoted to the optimization and regulation of driving simulation, using model of e-vehicle Fiat Dobló, with different types of controllers. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | elektromobil,prediktivní plánování trasy,rekuperace,adaptivní tempomat,plachtění | cze |
dc.subject | e-vehicle,predictive route planning,recuperation,adaptive cruise control,coasting | eng |
dc.title | Rozšířený adaptivní tempomat | cze |
dc.title | Extended adaptive cruise control | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2017-09-04 | |
dc.contributor.referee | Morkus Josef | |
theses.degree.discipline | bez oboru | cze |
theses.degree.grantor | ústav mechaniky, biomechaniky a mechatroniky | cze |
theses.degree.programme | Teoretický základ strojního inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 12105 [237]