ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Konstrukční návrh kloubového hřídele pro trakční pohon dvojkolí kolejového autobusu

The design concept of PTO shaft for the traction drive of wheelset of rail bus

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Brůžek Vít
Vedoucí práce
Kolář Josef
Oponent práce
Bauer Petr
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
Obhájeno
2017-09-07



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem kloubového hřídele pro pohon kolejového autobusu. Pro bližší výpočty je nutné definovat provozní podmínky, ve kterých bude kolejový autobus provozován po dobu své životnosti. Je nutné se zaměřit na trakční charakteristiku, úhly odklonu kloubového hřídele v různých jízdních situacích a další provozní parametry. Po zjištění všech těchto parametrů je možné vybrat z katalogu vhodný kloubový hřídel, což je cílem této práce.
 
This bachelor thesis deals with the design concept of the PTO (power takeoff) shaft for the drive of a rail bus. For further calculations, it is necessary to define the operating conditions in which the rail bus will be run over its service life. It is necessary to focus on the traction characteristic, the angular deflection of the PTO shaft in various driving situations and other operating parameters. Once all these parameters have been identified, it is possible to select a suitable PTO shaft from the catalog, which is the aim of this thesis.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/73013
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.267Mb)
PRILOHA (72.24Kb)
POSUDEK (201.9Kb)
POSUDEK (114.3Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [302]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV