Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Marketingový plán vybrané společnosti, Marketing Plan of the Selected Company
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Janouch Viktor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ...
Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti), Marketing Plan of a Selected Company (Case Study, Feasibility Study)
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Antošová Gabriela (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)
Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým ...
Podnikatelský plán pro založení tanečního klubu, Business Plan to Start a Dance Club
; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Plzáková Lucie (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
Cílem této bakalářské práce je vypracování přehledného podnikatelského plánu pro nově začínající podnik New Age Dance Club s.r.o. v centru Prahy. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část ...
Marketingový plán sklářské firmy, Marketing Plan of a Glass Company
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Skokanová Dagmar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro firmu LuxLighting s.r.o. a to především prostřednictvím sociálních sítí, které budou v celém projektu mar-ketingu hrát hlavní roli. Práce je rozdělena na ...
Budování regionálně a sektorově limitované značky v B2C, B2C Brand Building on a Sectorally and Regionally Limited Market
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti marketingu. V teoretické části popi-suje vybraný sektor a nástroje brand managementu využitelné pro budování značky na lokálně a sektorově omezeném trhu B2C. V praktické části ...
Podnikatelský plán na založení firmy v oblasti scavenger hunts, Business Plan to Start a Company Providing Scavenger Hunts
; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)
Tato práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu, na jehož základě se autor rozhodne, zda založí firmu provozující venkovní poznávací hry v Praze. Pomocí rozsáhlé analýzy externího prostředí, která zahrnuje několik ...