Prohlížení Bakalářské práce - 32165 dle autora "Štěpánek Petr"
-
Budování regionálně a sektorově limitované značky v B2C
Autor: Daniela Brücknerová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti marketingu. V teoretické části popi-suje vybraný sektor a nástroje brand managementu využitelné pro budování značky na lokálně a sektorově omezeném trhu B2C. V praktické části ... -
Budování start-up v oblasti automotive (případová studie)
Autor: Petr Dvořák; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Bakalářská práce se zabývá zmapováním možností proveditelnosti založení úspěšného start-upu v oblasti automotive na území Středočeského kraje, severně od Prahy. V současné době je oblast automobilového průmyslu na velkém ... -
Budování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru.
Autor: Lukáš Nevídal; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Hlavním tématem této bakalářské práce je budování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru. Konkrétně se zaměří na obecné poznatky, které se pojí s budováním zákaznické loajality jako takové a souběžně je bude ... -
Budování značky s důrazem na sociální sítě
Autor: Štěpán Vilímek; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Plzáková Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Bakalářská práce „Budování značky s důrazem na sociální sítě“ se zabývá v teoretické části analýzou jednotlivých sociálních sítí, jejich využitím, marketingem, zaměřením a dalšími informacemi, které jsou pro sociální sítě ... -
Design jako nástroj konkurenceschopnosti
Autor: Adam Jirout; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Míšek Karel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)Hlavním zaměřením bakalářské práce je analýza vývoje a trendů obalů. V první části budou nejdříve vymezeny pojmy důležité pro tuto bakalářskou práci jako obalový design, cirkulární ekonomika a ... -
Design jako nástroj konkurenceschopnosti
Autor: Adam Zdvihal; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Cílem bakalářské práce je navrhnout soubor komplementárních opatření konkurenceschopnosti pomocí (produktového) designu. Design je v současnosti málo využívanou disciplínou, na poli malých a středních výrobních společností. ... -
Design jako nástroj pro konkurenceschopnost ve společnosti Profil Nábytek
Autor: David Čermák; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Kotradyová Veronika
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Bakalářská práce s názvem Design jako nástroj konkurenceschopnosti ve spo-lečnosti Profil nábytek pojednává o využití designu ke zvyšování přidané hodnoty vý-robků a zlepšování pozice nábytkářské firmy na trhu. Práce ... -
Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování
Autor: Michaela Němcová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné ... -
Dopady rozvoje elektromobility na sociální, ekonomickou a environmentální udržitelnost
Autor: Aida Ussenova; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Steiner Leo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-12)Bakalářská práce zkoumá problematiku dopadů elektromobility na sociální, ekonomickou a environmentální udržitelnost. Hodnotí současný stav automobilového průmyslu se zaměřením na Evropskou unii, predikuje jeho budoucí vývoj ... -
Inovace marketingového plánu divadla Semafor o.p.s.
Autor: Petra Havlišová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Maršíková Šárka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Pozornost je nejprve věnována teoretické části, která popisuje typologii divadel, jejich zdroje financování a definuje specifika marketingu v kultuře. V praktické ... -
Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)
Autor: Natálie Rejčová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Jemala Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly ... -
Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu
Autor: Matyáš Batěk; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ... -
Marketing botanické zahrady
Autor: Alexandra Vojáčková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ... -
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu
Autor: Ondřej Skořepa; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sýkorová Jasna
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor ... -
Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s.
Autor: Adam Kuba; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ... -
Marketingový plán sklářské firmy
Autor: Jan Havránek; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro firmu LuxLighting s.r.o. a to především prostřednictvím sociálních sítí, které budou v celém projektu mar-ketingu hrát hlavní roli. Práce je rozdělena na ... -
Marketingový plán vybrané společnosti
Autor: Kristýna Krejsarová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Janouch Viktor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ... -
Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)
Autor: Tereza Racková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Antošová Gabriela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým ... -
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí
Autor: Thi Thu Phuong Lai; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)Bakalářská práce se zabývá novými trendy marketingu vzdělávacích institucí. Popisuje obecné charakteristiky marketingu ve vzdělávacích institucích, marketingový mix, no-vé komunikační nástroje a využití moderních technologií ... -
Role influencerů při budování značky
Autor: Denisa Dangelová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Antošová Gabriela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Bakalářská práce „Role influencerů při budování značky“ se zabývá budováním značky prostřednictvím influencerů a sociálních sítí, na kterých působí. Cílem práce je ujasnit pojem „značka“, předat základní informace o ...