• Dopady rozvoje elektromobility na sociální, ekonomickou a environmentální udržitelnost 

      Autor: Aida Ussenova; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Steiner Leo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-12)
      Bakalářská práce zkoumá problematiku dopadů elektromobility na sociální, ekonomickou a environmentální udržitelnost. Hodnotí současný stav automobilového průmyslu se zaměřením na Evropskou unii, predikuje jeho budoucí vývoj ...
    • Generační výměna v malé rodinné firmě 

      Autor: Pražáková Veronika; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)
      Cílem práce Generační výměna v malé rodinné firmě je vytvořit návrh na předání podniku další generaci. Úskalí, která mohou nastat, je mnoho, a proto je důležité dělat vše proto, abychom jsme se jim vyhnuli a předání proběhlo ...
    • Iniciativa pásu a stezky a její evropská dimenze: příklad Itálie 

      Autor: Karin Matějovičová; Vedoucí práce: Klepárník Vít; Oponent práce: Sponer Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
      Bakalářská práce pojednává o iniciativě Pásu a stezky (Belt and Road Initiative, BRI), kterou v roce 2013 představil čínský prezident Si Ťin-pching. Záměrem této iniciativy je propojit země Asie, Evropy a Afriky pomocí ...
    • Inovace marketingového plánu divadla Semafor o.p.s. 

      Autor: Petra Havlišová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Maršíková Šárka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Pozornost je nejprve věnována teoretické části, která popisuje typologii divadel, jejich zdroje financování a definuje specifika marketingu v kultuře. V praktické ...
    • Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti) 

      Autor: Natálie Rejčová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly ...
    • Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu 

      Autor: Matyáš Batěk; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ...
    • Management dostupného bydlení pro mladé lidi v Praze 

      Autor: Julie Bendová; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Maštálka Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)
      Bakalářská práce s názvem 'Management dostupného bydlení pro mladé lidi' se zaměřuje na problematiku dostupnosti bydlení pro mladé obyvatele, přičemž analyzuje bytové politiky a postoje k bydlení v městech Praha, Vídeň a ...
    • Marketing botanické zahrady 

      Autor: Alexandra Vojáčková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ...
    • Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu 

      Autor: Ondřej Skořepa; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sýkorová Jasna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor ...
    • Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s. 

      Autor: Adam Kuba; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...
    • Marketingový plán sklářské firmy 

      Autor: Jan Havránek; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro firmu LuxLighting s.r.o. a to především prostřednictvím sociálních sítí, které budou v celém projektu mar-ketingu hrát hlavní roli. Práce je rozdělena na ...
    • Marketingový plán vybrané společnosti 

      Autor: Kristýna Krejsarová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Janouch Viktor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ...
    • Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti) 

      Autor: Tereza Racková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Antošová Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)
      Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým ...
    • Návrh na revitalizaci vybraného areálu brownfield 

      Autor: Nikola Višenková; Vedoucí práce: Maštálka Martin; Oponent práce: Šilhánková Vladimíra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Předmětem této bakalářské práce je návrh funkční náplně a ekonomicko-organizačního zajištění procesu revitalizace vybraného areálu brownfield ve Zlínském kraji. Podstatou práce je poskytnutí podkladů pro urbanisticko-arc ...
    • Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí 

      Autor: Thi Thu Phuong Lai; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá novými trendy marketingu vzdělávacích institucí. Popisuje obecné charakteristiky marketingu ve vzdělávacích institucích, marketingový mix, no-vé komunikační nástroje a využití moderních technologií ...
    • Novodobé trendy v managementu a jejich reflexe ve vybrané organizaci 

      Autor: Tereza Pilařová; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Cílem bakalářské práce je prozkoumat změny a trendy, které ovlivňují současný management a posoudit uplatnění těchto změn a trendů ve vybrané organizaci. Bakalářská práce se v teoretické části zabývá analýzou změn a trendů, ...
    • Podnikatelský plán na založení firmy v oblasti scavenger hunts 

      Autor: Ondřej Hadrbolec; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)
      Tato práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu, na jehož základě se autor rozhodne, zda založí firmu provozující venkovní poznávací hry v Praze. Pomocí rozsáhlé analýzy externího prostředí, která zahrnuje několik ...
    • Podnikatelský plán pro nové pohostinství v městě Dunajská Streda 

      Autor: Ábel Kosár; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Maštálka Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)
      Předmětem bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu, který se týká založení nového pub baru v Dunajské Stredě. Teoretická východiska, zejména právní úprava podnikání a struktura podni-katelského plánu, jsou hlavním ...
    • Podnikatelský plán pro založení cukrárny 

      Autor: Natálie Severová; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu na založení cukrárny ve městě Louny, která se specializuje na vlastní výrobu a prodej odlehčených cukrářských výrobků. Bakalářská práce má případně posloužit ...
    • Podnikatelský plán pro založení fyzioterapie s fitness centrem 

      Autor: Petra Rysová; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Antošová Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)
      Cílem této práce a podnikatelského plánu je naplánování postupných podnikatelských kroků tak, aby výsledkem bylo provozování živnosti fyzioterapeuta a fitness centra. Práce byla rozdělena na část teoretickou a praktickou. ...