Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Design jako inovační nástroj rozvoje strategií Průmyslu 4.0 České republiky, Design as an innovative tool for the development of the strategy for Industry 4.0 in the Czech Republic
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Šikýř Martin (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
Práce se zabývá Průmyslem 4.0 a možností využití designu jako inovačního nástro-je v oblasti jeho rozvoje. Uvedené fenomény jsou sledovány na území České re-publiky. V teoretické části se práce zabývá porovnáváním trendů ...
Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu, Complex Use of Social Media in Personal Branding
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Šikýř Martin (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ...
Využití umělé inteligence pro analýzu pracovního trhu (studie proveditelnosti), Labour Market Analysis Using Artifical Intelligence (Feasibility Study)
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Šikýř Martin (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním studie proveditelnosti na konkrétní investiční záměr vývoje softwarového nástroje využívajícího umělou inteligence pro analýzu pracovního trhu. V rámci teoretické části jsou na ...