ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
Untitled 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Public Administration and Regional Studies
  • Untitled
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Public Administration and Regional Studies
  • Untitled
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Author Asc
  • Authort Desc
  • Advisor Asc
  • Advisor Desc
  • Oponnet Asc
  • Opponet Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Accepted Date Asc
  • Accepted Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily, Case study: Proposal of Marketing Campaign for electric cars 

Tomáš Kučera; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Náhlovská Michaela (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
Diplomová práce, jejíž název je „Případová studie: Návrh kampaně pro elektromobily“ se zabývá návrhem reálné marketingové kampaně na elektromobil Mustang Mach-E americké automobilky Ford. Diplomová práce je rozdělena na ...

Marketingový plán vybrané společnosti, Marketing Plan of the Selected Company 

Kristýna Krejsarová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Janouch Viktor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ...

Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s., Marketing Plan for the Company PROFIL NÁBYTEK, a.s. 

Adam Kuba; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...

Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu, Complex Use of Social Media in Personal Branding 

Matyáš Batěk; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Šikýř Martin (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ...

Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí, New Marketing Trends in Educational Institutions 

Thi Thu Phuong Lai; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Dobrucká Lucia (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
Bakalářská práce se zabývá novými trendy marketingu vzdělávacích institucí. Popisuje obecné charakteristiky marketingu ve vzdělávacích institucích, marketingový mix, no-vé komunikační nástroje a využití moderních technologií ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorŠtěpánek Petr (5)Adam Kuba (1)Dobrucká Lucia (1)Janouch Viktor (1)Kristýna Krejsarová (1)Matyáš Batěk (1)Náhlovská Michaela (1)Thi Thu Phuong Lai (1)Tomáš Kučera (1)Šikýř Martin (1)... View MoreSubject
marketing plan (5)
marketingový plán (4)marketing (3)Marketing (2)marketing strategy (2)marketingová strategie (2)SWOT analysis (2)SWOT analýza (2)affiliate marketing (1)automobilový průmysl (1)... View More

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV